masalsii Ysssm 16+3 üm aslında göbegim çıktı şişkinlik hissediyorum Ama sadece 600 gr almışım şoklardayım bayada yiyorum😂
Ibck Rekor bende bence 50 kg ile hamile kaldım 80 kg yum 38. Haftadayım bundan sonra almam ama 30 kg alcagım hiç aklıma gelmezdi iyi ki de zayıf hamile kalmısım bu arada 6. Ayda 7 kg aldım bi anda sonrası geldi zaten öyle poğaca börek de yiyen biri degilim normal et sebze yumurta herkes kadar yedim
mervenurca12 31+5 haftalığım bende 11 kilo aldım son 2 ayda resmen 7-8 kilo birden aldım durduramıyorum kendimi . Kendimden korkmaya başladım😂
BuketTe Kaç kilo aldığından ziyade, kaç kiloyla hamile kalıp, üstüne kaç kilo aldığınız önemli. hamilelik öncesi bki normal aralıktaysa ideali 12-14 kilo arası, bki düşükse 20 kilo civarı normal kabul edilir. Bki yüksekse fazla kilo alınması istenmez.
3o_harf Zeyk Ben 10 kilo alıp normal kiloma dönmek istiyorum artık, üstüne de ne kadar alırsam alayım sonuçta doğum kilosu emzirirken gidiyormuş😊
Muge0609 Ummuhumeyra Bence Rekor Bende Ben daha 10 haftalığım 2.5 kilo Almışım Bulantım Oldukça Yiyorum Doktorum Çok Kilo alırsın Dedi Ama Olsun Alıyım azimliyim ben Dha öncrde 18 Kiloya kadar Vermişliğim Var Takmıyorum 😂
Tusubasa Ayca517 arada kaçamak yapsam çok mutlu olucam ama vicdanen yapmamazlik yapamiyorummm 😇 sigara kullaniyordum hamile kalacağim diye biraktim 2 ay önce ama dogum emzirme bittikten sonra başlayacağim tekrar :) bide kolayi çok özlediiimmmm 😍🙊😭
Eceveannesi Ysssm 5 ayda 1 kg aldım zaten cnm 6 7 aydan sonra 2 yada 3 kilo her ay çifter çifter aliosun istemesen bile dikkat et her öğün doya doya yeme bebeğe yarari yok asla ikinkisilik yeme cnm ben aksamlar 7 den sonra yemiyorum ama şimdi 2 ayım kaldı arada kaçamak yapiorum😄
Yaseminturan_ MinikTavsanim inanın bir sırrım yok kilo almaya da müsait bir yapım var ama hamileliğim çok zor geçiyor sürekli bulantı ve kusma var . Ona rağmen çok şükür bebeğin gelişimi iyi 😊