Haticemre21 çünkü artık doktorlar Bile biraz fazla kilo alınca hemen diyete başlatıyor. Hamilelikte kilo almalarını istemiyor doktorlar. Çünkü sen ne kadar çok yersen bebek o kadar kilo alır gibi bir durum yok. Ben 6 ay boyunca her gün 10 bin adım yürüdüm. Sürekli magnezyum minarel vitamin ve protein ağırlıklı beslendim. Çok yedim ama şu haftaya kadar toplasan 3 defa hamur işi yemişimdir. Zaten ben kilo almadım hiç. Bebeğin, suyun ve eşinin ağırlığı bu kiloda.