Zeynoo21 Arkadaşlar yenı hamıleyım göbek delıgımden 2 parmak asagıda sağ kısımda tıtreşım gıbı bırseyler oluyor hareket gıbı anlamadm neden acaba basına gelen varmı
Brcnbrs Zeynoo21 canim o kas seyirmesidir. Bebek hareketi degildir. Bende de oluyordu.19 20. Haftadan once hissedemezsin bebegi ilk gebelikse.
Blackkcat Zeynoo21 benimde nabız atıyo gibi bişey oluyo sağ altkasıkta benim dünden beri oluyor özellikle sabah saatlerinde,şuan hamile değilim bata 1hafta var,ilk hamileliğim değil diğerlerinde de oluyordu,bu çok erken olunca başka bişey mi diye düşündüm
Zeyk Zeynoo21 göbeğinin heryerinde o haftalar kendi nabzını hissedeceksin atıyor gibi. Titriyor gibi.
Zeynoo21 Brcnbrs hayır canım 2 gebelıgım seyırme sekılden ama anlamadm yanı merak ettım açaba neden dıye teşekkür ederım
Blackkcat Zeyk biliyorum tatlım😂anlatmak istediğim başka nabız atar gibi seyirme gibi ya da arkadaşın dediği gibi bi titreme gibi,4 kez hamilelik yaşadım 3ünde oluyordu bu garip şey,şuan reglime 1hafta var yine yaşayınca acaba dedim😁
Efsunm Zeyk benimde karnımın alt tarafında bisey atıyor kallp gibi de kalp değildir de nedir merak ettim
Zeyk Efsunm ya ilk haftalar 12-16ya kadar kan basincimiz yükseliyor artık 2 kat kan pompaliyoruz ya nabzının normalin üstünde oluyor. Bu yüzden vücudunun her yerinde barış hissediyorsun. Bunu bebek hareketi sananlar oluyor göbeğinde hissedince. Seyirme gibi titreme gibi ama nabız atışı yani