Herkese merhaba gebelik tansiyonu yaşayanlar var mi acaba ? Doktorunuz normal Doğum mu sezaryan mi hangisi önerdi 34 haftama giricem tansiyon değerleri 13/7 ile devam ediyor ama hala henüz Doğum ile ilgili Birşey demiyor napıcami bilemiyorum normal Doğum da tansiyon sıkıntısı yaşanır mi ve normal doğum zamanı doktorum o hafta izinli sanırım napmalıyım sizce?