Ayseaysegok canım 14+4 bende hiç korkma bende 7. Haftada başladı kahverengi lekeler devam etti. Ara ara 12 de çok yoğun oldu kaybediyorum sandım rahmimde kanama alanı vardı çok azalmış dedi doktor. Hatta ondan sonra bile oldu iki gün peçeteye sildikçe bol istirahat et onu düşünmemeye çalış zaten elimizden bir şey gelmiyor ki ? Çok geçmiş olsun