Busbusvehashas Evet yenidoğan dan itibaren kullanıcaz İnşaAllah , bende pek sevmiyorum çocuk oto koltuğu katılıyorum sanki iki büklüm oluyolar, biz sadece , arabasını aldık o kadar, indirim di 900 tl ye gelmiş, ama bizim küçük tekerlikli olanından, fotosunu atardım ama burdan gönderilmiyor galiba, Özellikle öyle seçtik çünkü kullanışı rahat kocaman değil,