Mmercan Hanımlar doktorum belden uyuşturarak acısız normal doğum yaptıracağım dedi yapan oldumu nasıl birşey
gzm_42 Mmercan doktorum belden igne yapti bacaklarini hissetmiycen dedi ypti igneyi ben heyecanlanrm hocam tum de bayin dedim hava verdiler ameliyatin sonunda uyandim cnm
Mervezumra Mmercan acilman oldugu ve sancin dyanilmaz oldugu zaman belden katater takiliyor ve morfin yani epidural agri kesici veriliyor agrin kesiliypt boylece
Selen01 Mmercan spinal normal doğum dediğiniz anestezi şekli ile doğum yapmak. Açıklık 5 cm e geldiğinde takılıyor ağrının dayanma derecesini arttırıyor sadece ıkınma hissini ve baskıyı hissediyorsun. Hatta halk aradında prenses doğum olarakta biliniyor.
Sivasgelini Mmercan bende prenses doğum istiyordum ama kızım hala dönmedi malesef iyi bi doktor yaptığında sıkıntı olmaz Allah’ın izniyle diye düşünüyorum
Hlal Burcak93 benim gittiğim hastanede bende epidural istediğimi söyledim sakat kalma riski varmis onermiyorz oyzden bizde uygulamiyoruz dedi hastane,çok çok tehlikeliymis
Selen01 Hlal doğru kişiler doğru zamanda yaptığı sürece kesinlikle bi zararı olmaz ki. Genel anestezi den uyanamamak riski gibi birşey bu. Sakat kalacak derece olmak için kasap olması lazım anestezistin 😂