36 haftalık hamileyim 1 hafta önce dondurma yedim tabi yer yemez 1 saat sonra kendini gösterdi 1 haftadır ölüyorum oksurmekten kemiklerin ağrıyor gece yatamıyorum ballı şu yapıyorum içiyorum sıcak su bana mısın demiyor nasıl geçecek bu yardımınıza ihtiyacım var 21 gün kaldi dogumuma belki daha az oksurmemin geçmesi lazım çok kötüyüm bademciklerim şişti ne yapabilirim geçmesi için