Nureda28 Hanımlar sizce sezeryanda genel anestezi mi epidural mı siz nasıl doğum yaptınız kafama çok takıyorum bana bu konuda yardımcı olur musunuz?
26082014 Nureda28 spinal 7 ay 6 gün oldu hiç bir sorun yaşamadım iyiki doktorumu dinlemişim çevreyi değil
Gizemabc Nureda28 salı günü spinalle sezaryen olacağım. Her buralardan okudum, araştırdım. Spinal olanların %80-90i “iyi ki spinal olmusum, cok rahat ettim” yaziyor. Oyle icim rahat ki suan heyecanli bile degilim. Insallah dedikleri gibi kolay olur🥰
Nureda28 Minik_Hanim peki genel ameliyatta sıkıntı mı yaşadınız benim ameliyat fobim var korkuyrm o yüzden kaçıyrm diğerlerinden
Nureda28 Gizemabc ya ben korkuyrm o yüzden genel istyrm ama doktorum zararı var logal tavsiye edyrz diyor çevremde birkaç kişide epidural de filan sıkıntı yaşamış o yüzden çok kararszm
Minik_Hanim Nureda28 genelden uyanması zor. Uyanır uyanmaz ameliyat yerinin acısıyla yuzlesiyorsunuz. Dikişlerle kusmak narkoz atmak çok zor. Ama spinal çok rahat. Baygın değilsin bebeğini ilk sen görüyosun narkoz sersemliği yok belden aşağısı uyuşuk olduğu için en az 4 saat his yok dolayısıyla acı yok. Ameliyat korkulacak bisey değil zaten seni öyle bi lafa tutuyorlar ki ne zaman basladilarda benek geldi anlamıyosun.. bebek geldikten sonra sakinleştirici veriyolar uyuyosun hafiften ama odaya aklı başında cikiyosun. Yok yere korkup son zamanları kendinize hiç zehir etmeyin. Ben çarşamba sezeryan oldum cuma taburcu oldum ctesi hafif süpürgeyle ev süpürüp çarşıya çıktım.
Duygu35 Nureda28 ilk doğumum spinal oldu anestezi doktorunun eli baya hafifti hiç hissetmedim işin ehli bi doktordu ikincidede o hevesle spinal dedim ama gel görelimki anestezi doktoru ağzında sakız canımı çıkardı 4 defa denedi olmadı en son avazım çıktığı kadar bağırdım bırak istemiyorum diye genel oldum 13 gün önce üçüncü sezeryanımı oldum doktorumla spinal diye anlaşmıştık fakat aynı anestezi doktoru denk gelince kesinlikle istemiyorum sen beni maf ettin dedim doktorum çok ısrar etti ama kabul etmedim kısacası iyi bi doktora denk gelirsen spinal kesinlikle yani hiç yoktan denemelisin olmazsa zaten genele dönüyorlar 🤗
Duygu35 Nureda28 bi kerede olsa denemeni tavsiye ederim canım canın acır yada tutmazsa zaten genele dönüyorlar ama olursa spinal tavsiyem harika birşey hele bebeğinin ilk doğduğu anı görüyosun harika 🤗❤
Nureda28 Duygu35 insallah sağlıcakla ve rahatlıkla dünyaya getiririm ilk olduğu için ister istemez bir korku var bnde normalde ameliyattan bile korkuyrm ama mecbur erken doğum ve dönmezse sezeryan olck. Anestezide olan iyi ve eli hafiftir inş😊❤️
Duygu35 Nureda28 inşallah canım korku olması çok normal bende öyleydim serumu bile korkarak taktırmıştım ilk kez takıldı çünkü ama inan hiç korkulacak birşey değil için rahat olsun doktoruna güveniyosan gerisi su gibi güzel geçer 🤗
Nureda28 Minik_Hanim ameliyat yerine dikiş mi arttılar sizde yapıştırma mı peki yani korkum aslında bunlarında risklerinden biraz
Minik_Hanim Nureda28 devlet hast bilmiyorum ama özellerin hiç birinde dikiş atma yok artık hepsi estetik yani yapıştırma dediginiz. Doktorunuza ve hastaneye guveniyosaniz hiç bi sorun yaşayacağınızı düşünmüyorum. Benim ne dikiş yanmam vs oldu ne de bel ve baş ağrısı.. stres yapmayın bebeğe de zarar. Gerçekten bu kadar düşünmeyi gerektirecek kadar zor değil hem de hiç değil..