Smile0 ben akademi hastanesinde özkan yılmaz’a gidiyorum çok şükür 34+3 olduk hep ona devam ettim en baştan şimdiyr kadar hiç değiştirmedim çok çok memnunum mozaik hastanesi’de var koray altunay ve kenan dolapçıoğlu bu üç doktor bence burdaki en iyi doktorlar