HediyeS 38.4üm ben de. 1-2 gün öncesine kadar ne oturmakla rahat ne yatarken rahattım. Ama dün ve özellikle bugün yine ağır hareket etsem de ağrım, sızım çok azaldı. Bir enerji geldi bana😅 sanırım doğumum yakın, şu meşhur doğum öncesi gelen enerji patlamasnı yaşıyor olabilriim😅