Gizemabc Prensesannesi0 doktorunuz ne söyledi, o önemli. 37.3t benim kızım usgde 3450 gr çıkmıştı, doktorum normal dedi
Vera18 Prensesannesi0 37+5te 3100 grdı doktorum iyi dedi çok kilolu olmasın zaten daha doguma var dedi
Eceveannesi Prensesannesi0 kız güzel tabisi kilo masallh ben 39 hftada 2.750dogurdum ama çabuk toplanıyorlar zaten sonra😄
Elosunannesi Prensesannesi0 cok iyi benimde kızım 37 hafta da 3170 gr olmuştu şuan 38+3 olduk 3 buçuğu geçer die tahmin ediyorum ama çok da büyüsün istemiıyorum açıkcası rahat doğabilmek için
Prensesannesi0 Vera18 aynen canım daha var ama işte minikler gelmek isterse yapacak bişe yok neyse ki haftaları güzel kiloları çok şükür iyi doktorlar 2500 kg olunca korkmayın diyorlar 🤷🏻♀️
Eceveannesi Prensesannesi0 evt öyle cnm 2.780 doğurdum 39 haftada kızımı şimdi güzel kilosu 7.5 yaşında şuan😄😄
busraaydnnn Bende 35+1 de gitmistim 2500 demişti 37 de gidicem tekrar bakalım ne kadar olucak oğluşum 😍
Cansusezgin Prensesannesi0 Saol canım.benim hayırlısı.herkes için son haftalarda daha çok aliyolar zaten muz tüket sürekli.peynir kaşar peynir.ben.sut hiç içmedim.mesala hamileliğim boyunca sade süt içemiyorum çikolata li oda oyle. İçtim
Prensesannesi0 Cansusezgin kuzum muz beni çok kabız yapıyor süt ben çok içiyorum hergün 2 bardak içerim mutlaka 🧿🙏🏻🙏🏻 Kaşar peynire alerjim var sanırım ne zaman yesem kırmızı kırmızı lekeler oluyor hangi marka yediysem öyle oldu kuzum
Cansusezgin Prensesannesi0 aaa ben hiç kabızlık yaşamadım çok şükür ya inşallah yasamamda ay canım inşallah bebisinde de alerji çıkmaz yoksa sıkıntı çok oluyro
Thrmt_19 Prensesannesi0normal. Benimki 38+2 iken 3.700 gr di yarin 39. Haftamiza giricez bskalim kac olmustur.
Prensesannesi0 Thrmt_19 normal Doğum olur diyor mu peki doktorun canım 4 kilodan sonra önermiyorlar ya