Sevgili anneler bebişiniz yaklaşık 6 aya gelmeden kilosunu vs kafanıza takmayın nolur, bana doktorum hiç söylemezdi bile bende sormayı akıl bile etmedim ztn yolunda gitmese bişeyler söylüyorlar, bebişler 6ve sonrasında kilo alıyorlar hele de 7den sonra o yüzden güzel canlarınızı sıkmayın bununla şimdiden😊