Benimde hiç ağrım sancım yoktu. Yürüyüş,hurma,squat,temizlik dans neler denedim :)
doktorum 40+da yatış verelim propessle başlatalım doğumu dedi. Yatışım yapılmadan bir gün önce sancılarım başlamıştı.(hiç açıklığım yoktu son kontrolde) 40+2de doğum yaptım propessli ama kendi açıklığımla☺️ Diyeceğim o kiii, içinde kalacak hali yok yahuu😍