Dogun yaklastigi habercisi ola bilir bosuna simdiden doktora gitmeyin . Suyunuz gelmediyi surece sancilarin olmasinin onemi yok eyer sanci araliklari duzenli sekilde baslarsa 10 dakika arayla geldiyi zaman doktora haber verin evde zaman gecirin 5 dakika arayla geldiyi zaman hadtaneye gidin. Korkmayin sanci baslar baslamaz dogum olmuyor. Hem evde kafa dagitacak sey cok hastanede sanci cekmek cok sikici . Ha bir de korkmayin dogumun sadece son 1 saati cok can yakiyo o da bebek dogar dogmaz geciyo endisekenmeyin acilmaniz ilerlemesi icin bolca haraket yapin squard yapin dizlerinize comelip kalkin acilmaniz guzel ilerlerse sancilar sizi cok yormadan dogumu yaparsiniz