Busra61 Valla artık bıktım 14+2 deyim ve hamileliğimi öğrendiğimden beri kabızlık problemi yaşıyorum doktor normal dedi sizde benim gibi yaşıyormusunuz ?
Suheda Busra61 bende ilk zamanlar ishalden çok çektim sonra.normallesti.yani kabız deilim ama ishalde olmuyorum çoo şükür ikisidr çok zor.Allah yardm etsn
shdemir Busra61 Ben 31.haftama giricem hala düzelmedi. Hap bile kullandım cok az fayda etti😏 gercekten cok rahatsız edici
Nefes18 Canim dikkat et sulu biseyler ye sürekli bende ayni hamileligim boyunca cekiyorum ve basur oldum kabizligin yüzünden
Brcbgs Bende 14+1 im daha öncedende vardı kabızlık hamilelik dahada felaket hale getirdi sabahları ılık suya zeytinyağı içiyorum şükür sorunum kalmadı doktorumda devam edebilrisin içmeye dedi hem doğalda
HandeA Busra61 Bende ilk haftalarda sorun yaşıyordum. Bol sıvı ve her akşam bir elma yeme ile sorunum bayağı çözüldü☺