Merhaba arkadaşlar
Çok yorucu ve yıpratıcı hastalıklarla dolu bir hamilelik geçirdim. Herşey geride kaldı diye şükrederken 2 haftadır gebelik tansiyonuyla uğraşıyordum ve sizlere sormuştum. Kendimi seçip sezeryanmı olayım yoksa bebeğimi seçip normal doğumumu bekleyeyim diye. Cumartesi akşamı hastaneye yattım suni sancıya başladık hiç açılmam yoktu sancılar arttıkça bebeğimin kalp atışları yavaşladı(bazı bebekler sancıya dirayetsiz olup oksijen alamayabilirlermiş) bizim için iyi görünen normal doğum bir kabusa dönerek apar topar sezeryana alındım. Doğumdan sonra ameliyathanede bebeğimi bi 10 saniye görebildim. Ciğerlerindr su varmış başka bir hastaneye yoğun bakıma götürüldü. O kadar ağrım oldu o kadar kötüydüm ki sırf doktorum izin versinde taburcu olmadan gidip bi 10 dakika bebeğimi göreyim diye bütün gece yürüyüş yaptım. Gaz çıkartmak, tuvalete çıkmak,ağrılarımı azaltmak için elimden geleni yaptım ve bebeğimi gidip gördüm. Şuan ben başka bir hastanede o başka bir hastanede... yanına gidip elini tutup annem ben geldim dediğim zaman kalp atışları hızlandı parmaklarımı sıktı. Bize dua edin çünkü ben doğum yaparken tüm hamile bayanlara ve hamile kalmak isteyenlere dua ettim😞allah hepimizin yardımcısı olsun ve evlatlarımızı sağlıkla sıhhatle büyütmemizi nasip etsin inşallah