Esrayagixemir1604_ 34+5 haftalik hamileyim 1 haftadır yürüyemez hale geldim vajina baskısından ağrısından sizlerde de oluyormu birde şişlik var iç kısımlarında
Mrv1234 Esrayagixemir1604_ doktorunuza soylemeniz ve danismaniz daha iyi olur her gebelik farklidir her vucut farklidir
Fikret_kayra Esrayagixemir1604_ 33 haftamdaym bende de şişlik fln yok ama artık en ufak bir iş de bile nefes nefese kalıyorum ters bir harekette karnimda ağrım oluyor bide ara ara batma oluyor asagimda
Aturkk Esrayagixemir1604_ tamda benı anlatmıssın bende 34+4 haftalıgım ölüyorum kaç gündür yürüyemiyorum agrıdan cok kötü agrıyor 😰😰
Mincuruk Esrayagixemir1604_ geçen hafta aynı şikayetle hastaneye gittim canım. Nstde sancı çıktı. Bence çok ihmal etmeyip doktoruna danış sen yine de.
duygudorukbade Neler cektigimi allah bilir kuzum cok normalmis bu haftalarda hele sabah yataktan kalkip o ilk adimi atmak varya tam bir iskence 😔
Esrayagixemir1604_ Daha önce de erken doğum yaptıgim için bu 2. Hamileliğim herşeyden korkuyorum normal mi bı sirun mu var diye
GoncAli Bende de var kızlar çatı agrisi ile karışık 31 haftadan beri var. Hwrkes erken doğum belirtisi dedi sukur 38+2 oldum carsamba doğumum var. Allah'ın izniyle geçecek mucizemizi kucağımıza alınca...
Esrayagixemir1604_ GoncAli bende erken gelmesinden korkuyorum daha önce de başıma geldiği için magnezyum ve progesteron da kullanıyorum zaten doktorum verdi bi sıkıntı olmasında inşallah katlanirim bu ağrılara
GoncAli Esrayagixemir1604_ valla ilk oglum 36 haftalık doğdu. Bunada herkes erken gelir dedi. İlk hamileliğim cokkk rahattı bu cok zordu. Ama 38+2 oldum bile. İyi düşün iyi olsun canm
Esrayagixemir1604_ GoncAli inşallah Allah'ım bütün hamilelere vaktinde sağlıkla kavuşmayı nasip etsin isteyen herkese de yaşatsın bu duyguyu
Gulfem07 Fikret_kayra ayyy o batma çok kötü vajinada benimde ilk defa bugün çok net oldu ağrıttı 10 saniye falan sürdü 3 4 kere bicaklandim resmen 😂çocuğumun karasuda çok aşağıda resmen çıkacak gibi ha bire oynatıyor korkutuyor beni.
Fikret_kayra Gulfem07 bende o kadar uzun surmuyor batma hissi 1-2 sn hemen geçiyor ters bir harekette de oluyor
Gulfem07 Fikret_kayra değişiyor ya 10 saniye içinde 3 kere battı girdi çıktı devamlı olmadı yani.Ocak ayı bir gelse artık korkuyorum erken gelecek diye :)
tubizm Esrayagixemir1604_ canim ben de de var 34+0 benim. gecen gun sordum dr a baktı ultrasondan rahim uzunlugun iyi dedi, korkma dedi. ben de oylelikle rahatladim. vajina ici bazen dolu dolu hissediyorum. sanki bebek cikacakmis gibi bir his
Sonee Esrayagixemir1604_ ben 20 haftadan beri çekiyorum agrıyı yüreyemez hareket edemez olduk😹 şuan 28 haftalıgım normal miş