Dilaracezik eşimle ikimiz in kan uyuşmazlığı var ve 25 hafta da mecbur bu iğneyi vuruncam çünkü bebeğe zararı var ben negatif o pozitif üretirse benim vücudum kendimi savunmaya geçiyor ve hem benim hem bebeğin hayatı tehlikeye giriyor keyif e göre yaptırıyorum ya da yaptırmıyorum diyemiyoruz