22+3üm Bugün sabah ve akşam birer defa yaklaşık 1 dk süren bir kasılmam oldu. Daha önce yaşamadığım bir his olduğundan kasılma olarak düşünüyorum. Karnımın tam alt tarafı komple baskı ile acıdı. Neredeyse 1 dk sürdü. Sonra geçti. Ardından Bebek tekmeleri geldi. Normal mi sizce? Çok korktum