Meeerveunal bende o hastaneye gidiyorum, komşum ve kuzenim orda doğum yaptı. Birinin doktoru Sedef, diğerinin Elif Hnmdı. ikiside gayet memnundu zaten. Tavsiye üzerine gittim bende. Benim doktorum Zeynep Hnm. Normal doğuma yönlendiriyor hep ve çokta ilgili tavsiye edebilirim rahatlıkla. Hastanenin gebelik eğitiminede katıldım. Ebe ve hemşirelerde çok iyiydi sorularımızı cevaplarken.