Selinsu Ben 26 haftalığim bende oluyordu ve beyin kanaması geçiriyorum zannediyordum öyle bir ağrı. Gece 1 de hastaneye gittim parol serum verdiler ve hava taktılar şükür ki çok iyiyim ve bir daha yaşamadım. Ama haftan baya ileride doktorum bana doğuma 1 ay kala asla parol kullanma dedi . Canım sakın kullanma aklında bulunsun direk hastaneye git sen . Çok kötüyse orada bir tedavi uygulansın.