24 haftalık hamileyim.tiroidim bir iniyor bir çıkıyor.2.1 olan tsh bir hafta sonra 4.5 oluyor düzenli olarak euthyrox 25 mcg alıyorum.tsh yükselince ilacı 50 mcg yükselttim.yarın tahlil yaptıracağım inşallah düşmüştür.var mı benim gibi tiroid sıkıntısı yaşayan.akşamları daha yoğun olmak üzere kalp çarpıntısı,ve başımda baskı hissediyorum.karnım sertleşiyor,ister istemez tedirgin oluyorum.