Ya benim de 2020 de olucak doğum, 29.haftadayım şu an doktor ilk kız dedi sonra erkek dedi sonra tekrar kız dedi , şu an asermelerimden karnımın şekline dek her şey erkek diyor ama doktorum ısrarla kız diyor doktoruma güvenmek istiyorum ama çevremdeki herkes karnıma bakıp oğlun olucak di mi diyorlar, neye inanacağımı şaşırdım 😂 sağlıkla olsun da :) kız senesi gibi geliyor bana :)