Asd92 ben small giyiyordum large aldım
Pilatescadisi gayet güzel görünüyor canım 😊 eminönü gidince mutlaka magazasina ugrucam❣
Htc_e ben almıştım geçen senee gayet güzel geldi
Htc_e ben aldım kaliteli 😊