Semafe Kızlar öncelikle hepinize selamlar 💁🏻♀️ Şeker yüklemesi yaptırmalı mı , yaptırmamalı mı? kafam acayip karışık yaptırmam gereken haftadayım ama bilemiyorum🙏🏼 Sülalemde şeker yok ama gebelik şekeri farklı bir olaymış beni bi aydınlatın 🤦🏻♀️
FulyAtik Semafe benim sulalemde seker hastasi var ama onunla alakali degil bu ilk gebeligimde yaptirdim cikmadi 2.gebeligimdede doktorum ilkinde cikmadi ise 2.dede cikmaz aclik tokluk bakalim degerler normal cikarsa gerek yok ama degerler üstte cikarsa yükleyelim dedi Allaha sükür sorun olmadı yüklemedik sekeri 😊 sonuc olarak bu siz ve bebeginizin sagligi icin yapilan bişey en iyi kararı kendiniz verirsiniz 👍 yaptir diyende olacak yaptirma diyende olacak
Melisbol Semafe bence yaptrmalisin canm ailede olup olmamasiyla alakali bir durum degil gebelik sekeri gebelikte cikan bir sey zatn :) dogumdan sonrada %95 kalmiyor gidiyor şeker. Ama eger seker riskin varsa daha dikkatli beslenirsin yaptrmalta fayda var die dusunuyorm benmde yaptrmak icin 2 haftam var :)
rabnaz6822 Semafe kesinlikle yaptır💁🏻♀️Yaptırmazsan neye dikkat edip etmiyeceğini doktor söyleyemez ki 💁🏻♀️
Grhn Semafe yaptırmalısınız. Bir zararl yok doktorum önerdi ben de yaptırmadım şeker çıkmadı . Arkadaşımda çıkmışdı insüln tedavisine başladı her gün vuruluyor . Yaptırmasaydı haberi olmıcakdı ve bebeğede zararı var iç organlarına kadar. Bence bebeğiniZi düşünün ve yaptırın. Vücüduna 2 dilim baklava aldığını farzet şeker oranı o kadar ki günde zaten o kadar şekeri mutlaka vucuduna alıyrsundur
Kardelenyigit Bende merak ediyorum bunu çoğu kişi yaptırma diyor ama doktorum ne derse onu dinlicem büyük ihtimal yaptırırım gibide benim ailede geçmişte de yok ama gebelik şekeri bambaşka oluyor sanırım
Semafe rabnaz6822 haklısınız ama 25 haftalık olduk düzenli spor ve dengeli beslenme ile kilo alımım dahi olmadı doktorum da sen bilirsin yaptırmasan da olur deyince kafam allak bullak oldu 🙄
rabnaz6822 Semafe senın dediklerin bende de olmadı eğer şekerim çıkarsa diyetisyene gidicem daha kontrollü oluyor 💁🏻♀️İmkanın varsa diyetisyene git 🙆♀️
Hatice_mustafa Semafe Yaptırma ❌ Ben karşıyım vücuduna şeker yüklemesi yok artık. Yaptirma doktorun da istemediyse asla . Ben karşıyım canım . Şunu da diyim burdan linç edecekler hiç yazmasın . Çünkü yaptıranlara saygim var . Bu benim kendi düşüncem . 😊😍
Minikpare Semafe yaptırmalısın ben yaptrdm canm 26 haftalıgım şeker olup olmamasıyla alakalı degil gebelikte farklı çıkıyor. İçindeki şeker iki dilim baklavadaki şeker kadar aşırı bi şekerli bişey değil yani. Allah korusun sen yaptırmayıp ilerde çıktıgında bebegn tehlikeye girebilir