Selinsu Zynpzezezynp ben elisa duru koyucam insallah. Duru ismini cok begeniyorum sade saf gibi geliyo tabi siz bilirsiniz
2babies Zynpzezezynp merhaba kızınızın adını helen koydunuz mu bende helen düşğnüyorum ama çevremde hiç yok nasıl karakter mizaçları oluyor cok merak ediyorum☺️
Kbrckbln Zynpzezezynp ben tuğsem koyacagım tatlım ilk bebegım erkek ismi tuğrul uysun isimleri dedik 😊 tuğsem güzel bi isim ve cok yaygın degıl