Yrnkrm Kızlar 15 haftalık hamileyim dehşet bir ağrı var karnımda sağ tarafımda yürüyemiyorum bile ne enfeksiyon çıktı ne başka bişey ama teşhis koyamadılar sabahtan beri hastanelerde süründüm ama çok sancım var başına gelen varmı
Sinemunky Yrnkrm bende 29 haftaligim ve 1 haftadır karnımın sağ alt kısmında inanılmaz bir ağrı vardı ve kum döktüğümu söylediler buda bi ihtimal ama benim idrar testimde tespit edilmişti
Ap300817 Canım korkutmak istemem ama benim de öyleydi apandistmis 2 gün anlaşılmadı ve patladı apandistim
Yrnkrm Ap300817 apandist şüphesi vardı genel cerraha falan yönlendirdiler ultrason kan falan baktılar temiz çıktı ama sağımda top gibi toplanan bişey var karnım çok gergin
Sivas580 Yrnkrm ben de de olmuştu apandist ten şüphelendiler değilmiş hiç bişey diyemediler baya çektim ilaçlarla ağrısı azalıyofu tekrar geliodu sonra biri göbeğin düşmüştür dedi😂bi kadın çekti falan iyi oldum ama o zamn gebe değildim ne kadar doğru bilemicem
defnemila Yrnkrm Canım aynı sorunu 14. Haftada yaşadım teşhis koyamadılar sonra şiddetli sancı ile acile gittim düşük yapıyorum sandım meğer sağ yumurtalıklarımda kist varmış 2 gün sonra patladı 1 hafta kadar hastanelerde süründüm. Sadece üniversite hastanesi yardımcı olabiliyor bu konularda