Ysmn_11 canim ben de 1bucuk yıl denedim, bazen düzenli olduk bazen düzensiz. Tüm tahlil testleri yaptık, hsg çektirdim herşey normal. Ama her ay hüsran. Sonra c-life diye bir bal karışımı önerdi bir tanıdığım, bitkisel bir karışım 2 adet donemi kullandım. bir de eşimle birlikte son ay pregnacare hım her isimli bir vitamin takviyesi kullandik doktor tavsiyesi ile. Son 3 ayda diğer aylardan farklı yaptığımız tek şey bu bal ve vitamindi. ve 7 haftalık hamileyim. ben mutlaka bir etkisi olduğunu düşünüyorum. Bir araştır derim ikisini de...