Merhaba kızlar bta hcg 2000lerdedeyken test yaptım bebegimin kesesi 5.haftada görüldü ama bebek görünmedi bi doktor bos gebelik olabilir dedi diğeri daha erken 1 hafta 10 gun sonra tekrar bakalım dedi siz kesenin icinde bebeği ne zaman gördünüz veya kalp atışlarını bilgisi olan paylaşabilir mi?