tugba_huma08 Kizlar cok şükür normal dogum yaptım biraz zor bir süreçti benim icin 35+5 haftaliktim bebgim 2200 dogdu ama solunumda ve emmekte cok güçlük cektigi icin kuveze aldilar bole birseyle karsilasan varmi