Merhaba kızlar baya uzun olmuş ne kadar kısa tutsam da😅🙋🏻♀️ Yiğit Asım’cığıma kavuşma hikayemi burada paylaşmak istedim. 37+1 gecesi hazırlamış olduğum hastane çantamı annemler görümcemlerle beraber yeniden düzenledik eksiklerimizi tamamladık hatta tek valize sığmadı iki küçük valize böldük eşyaları😅 yine bikaç eksiğim vardı onları da hallederim dedim o akşam yattım bu arada doktorum üç gün öncesinde suyun çok iyi bebek kanalda değil yukarda doğumunu önümüzdeki bi hafta içinde beklemiyoruz demişti ve ben çok rahattım😏 neyse bavulları hazırladığımızın sabahı cuma günü namaza kalktım lavabodan kalktıktan sonra bi baktım biraz su geldi tabi ben bitmeden mi kalktım acaba uyku sersemi diye düşünüyorum🤦🏻♀️ Snra oturdum bekledim bidaha kalktım bitti diye düşünüyorum bu sırada abdest alırken bacaklarımdan aşağı su akmaya başladı o an dank etti ya benim suyum geliyo diye😵 eşim aşırı panik bi insan olduğu için saolsun ilk başta bişey demedim yarım saat falan oyalandım devam edicek mi diye merak ediyorum tabi. Bişeyler yedim meyve falan bebek hareketlerini dinlerim diye düşünüyodum 😊 snra eşime söyledim suyum geldi önemli bişey olmayabilir ama doktora gitmemiz lazım diye ve biz bavulları aldık hazırlandık bu sırada suyum gelmeye devam ettiği için ped taktım annemi de evden aldık ve doktora gittik. Çamlıca Medipol Hastanesi Hüsniye Sedef Binöz hocanın takibindeydim ilk aydan beri. Hastaneye gittiğimde koşarak tuvalete gittim bi baktım ki pantolonum arkadan dizlerime kadar sırılsıklam yani ped tutmamış tabiki benimki bilmemezlik😅 neyse doktorun yanına gittik sabah saat on suyum azalmış ve açılmam sadece 1 cm🙄 24 saat dedi bi şekilde doğum olacak çok zaman yok ben cidden mi falan diyorum aklımda o sırada mutfağı dün akşamki misafirlerden snra nasıl bıraktığım var😂😂 neyse başladık suni sancıya ilk başta korkuyodum snra baktım 50/60/78 falan oluyo ama ben hissetmiyorum oh dedim sıkıntı yok neyse onikide geldi açıklığa baktı 1 cm değişmemiş düştü moral tabi😒 iki buçukta geldi tekrar açıklık muayenesi 3 cm olmuş dedi ki bence deneyelim bak açılmaya başladı şöyle böyle tamam dedim normal doğum için destekledi beni saolsun ben de istiyordum zaten ama artık sancıları 30larda bile hissetmeye başlamıştım ve iki dakikada bire düşmüştü baya yorgun düştüm pilates topunda karşıladım hep rahatlamaya çalıştım yedide tekrar kontrol etti 3,5 dedi nerdeyse hiç değişmemiş ben dedim sedef hanım acaba zorlamasak mı ben hem dayanamıyorum artık hem sabahtan beri aç ve susuzum hem de değişiklik yok 😓 iki saat daha deneyelim dedi aklımızda bişey kalmasın son bi dayan belki açılman olur epidural alırsın rahatlarsın dedi (5 cm bekleniyor ) . Tamam dedim ve 7den 9a kadar inanın hiç oturmadan durmadan yürüyüş squat pilates ne varsa yaptım sıcak suyun altında bekledim vs vs... dokuzda doktorum geldi 3.75 diyebilirim en fazla ve rahimde yumuşama olsa yine deneyelim diycem ama yok malesef dedi bundan sonrası sana eziyet olacak dedi artık aklım vicdanım rahat sezeryan diyebilirm dedi ki ben zaten öğleden snra başlamıştım bırakalım demeye😅 neyse karar verildi tabi acil ameliyat olduğu için ameliyathanenin hazırlanması evraklar vs baya bi zaman geçti ve ben o sırada kendi sancılarımı çekmeye devam ettim😢 en kötüsü buydu sanırım ve sezeryan sonrasında ameliyattan çıktığımdaki ağrım 😓 ağrı kesici hemen yapıldı ama yapılana kadar kötüydüm snra gözüm açıldı bebeğimi yanıma yatırdılar 😍😍😍 o kadar güzel ki gözüm bişey görmüyodu cidden sadece onu izlemek öpüp koklamak istedim çok güzelmiş annelik 😍❤️ 3200 gr 50 cm doğdu minik paşamız herşey yolundaydı sarılık vs bişey çıkmadı şükür🙏🏻 Bu arada ben 12ye doğru odama getirildim ve sabah altıda ayağa kalktım yürüdüm ilk kalkarken biraz acıdı canım daha çok korkuydu belki bilmiyorum😁 sonra hem kalktım yürüdüm misafirlerle içerde koltuklarda muhabbet sohbet hatta bi ara bacak bacak üstüne atmışım o kadar😂 cuma gecesi ameliyat oldum pazar 12 de eve geldik ve bebeğimi kucağımda emziriyorum valizlerimi boşalttım makinaya kirlileri attım duş aldım gayet iyiyim yani tabiki yataktan kalkarken yavaş hareket ediyorum ağrım var ama beklediğim gibi kötü değilmiş şükür. İnsan bebeği için herşeyi sırtlayabiliyormuş kızlar ❤️ Rabbim hepinizin sağlıklı sıhhatli kolay doğum yapması için yardımcısı olsun hepimizin evlatlarına sağlık sıhhat versin. Bu güzel foruma yavaştan elveda demenin vakti geldi ben rotayı happy kidse çeviriyorum😍