ben sadece göbeğime yapıyorum 9+5 haftalığız. elimle sıkıyorum yapacağım yeri, sonra iğneyi yavaşça batırıyorum, yavaşça da çekiyorum.sonrasında ovalama asla yapmıyorum hatta kıyafetimi bile hemen değdirmiyorum biraz öyle açık halde bekliyor göbeğim. ve bu şekilde hiç morarma olmuyor. ben de başka bir forum sayfasında okumuştum bunu aynen böyle yapınca morarma olmuyor.