Kızlar 18+1 günlük hamileyim bir haftadır kesik kesik idrar alt karın ağrısı ve kaşıntı yaşıyorum doktor fitil+Krem verdi geçmedi bunu önlemek veya önüne geçmek için ne yapabilirim doğal olarak yarın kontrolüm var gideceğim ama fikir olarak bir şeyler varsa sormak isterim 🙏🙏 sizden bilgi alıp doktora da danışıp yapmak istedim çünkü artık önüne geçemiyorum hiç bir işe yaramıyor yaptıklarım son bir gündür de kasılma oluyor korktum hakkınızı helal edin uzun oldu