Anne18 Meraba, kızlar adetime 1 haftadan az kaldı diyebilirim ama hiç bir belirti yok ne agrım ne sızım hamıle kalmak için uğraşıyorum acaba hamılelık bu sefer tutmuşmudur 😔😔😔
Emineemre Anne18 ümit vermek istemem ama bendede belirti yoktu sadece vücudum ödem yapmıştı 3 gün kala test yaptım pozitif sonucu aldım umarım seninde pozitif olur sonucun 🙏🏼
Sema1994 Anne18 cnm bak her bunye bir deil illa hamile olduğuna dair agrilar sizilar olmuyo bende olur sende olmaz yani bunye meselesi bekle dikkat et agir kaldırma insallah vardır 😊
Emineemre Anne18 eğer doğal yönetemle öğrenmek istersen teste para vermemek için bir paket karbonatı plastik bardağa koy sonra sabah ilk idrarını bir başka plastik bardağa yapıyosun sonra idrarının olduğu bardağı yavaşça karbonat olan bardağa boşalt köpürürse hamilesin dualarım seninle 🙏🏼 Allah kalbine göre verir inşanllah
Sema1994 Anne18 ederm tabi bnde 36.4 gunluk hamileym insallah rabbm tez zamnda yuzunuzi guldursn tum bekleyenleride insallah