Kızlar merhaba 10+3’üm son 1 saattir falan afedersiniz ama otururken yürürken aralıklarla vajinama sancı girip çıktığını hissediyorum sanki bıçak saplanıp çıkıyormuş gibi anlık oluyor ve ciddi anlamda canımı acıtıyor. Herhangi bir lekelenmem yok ama tedirgin oldum acaba bu haftalarda sizlerde böyle bir şey yaşadınız mı ?