Kızlar merhabalar ilk hamileliğim olduğu için bir kaç soru sormak istiyorum tecrübeli annelerden tavsiye rica ediyorum. Bebegim dogdugun da ilk kontrolleri yapılacak bu arada dogum özel hastanede olacak sonrası kontroler her aymı oluyor? Ve özel veya devlet nasıl bir tercih yapmalıyım? Ve kaç yaşına kadar kontroller oluyor?