Balimkiz Fatmanuuur ilk 16 da hissettim ama çok belli belirsizdi zayıf hamile kaldım belkş o yuzden erken hissettim şuan 27.haftadayım yavaş vur evladım diyorum uykumdan uyandırıyo artık
Fatmanuuur Ozeyyneb bende ilk bebegimde 15 de hissetmiştim şuan 10 haftalk hamişeym sanki böyle hareket ediyor gibi geliyo acaba psikolojikmen mi 😄
Melikeek Benim de ilk gebeliğim biraz da kılolu bırısı oldugumdan 21.hafta cıvarı yavas yavas hissetmeye basladım ılk basta anlıyamıyordum ama su an resmen hafıf hafıf tekmelerle bellı edıyor kendını bebegim 🥰
Aykam123 Ben 16dan hiss ediyorum, şimdi 22 haftalık, karnımın üstünden belli oluyor, kocam bile hiss ediyor. Benimki çok haraketli
Nevinnn Fatmanuuur 19 da hissettim 26 olduk duştan çıktım rahatladı galiba şimdi kıpır kıpır çok şükür 😍