Hahhsueoe Merhaba 8+5 haftalığım ilk basta folwo folik asitle başladım son 1 tane kaldı doktor yenisini yazdi vinalac diye aranizda kullanan varmi😊
lnyldr Hahhsueoe vitamin vermiş canım ben o kadar düzenli kullanmama rağmen bebeğimin gelişimi geride ama belki benim bebiş minyon ondan ama sen Gine’de çok düzenli kullan