1987gokce kadin doguma gidip tahlillerine baktir belki hormonlarda bisy vardir eltimdede ayni sorun vardi gitti troid hormonu yuksek cikti hem onun icin ilac yazdi hemde adet duzenlemek icin ilac yazdi yazdigi iki ilacta gebeligi etkilemiyor cocuk dusundugu icin ona gore ilac yaziyor doktor