Bu gönderiyi kimler görür bilmiyorum ama daha yeni üye oldum ve bana hep anlamsız gelmiştir forum sayfaları. İnsanlar neden böyle yerlere bir seyler yazar sorar diye hep merak etmişimdir. Ama bir kaç haftadır bu bebek için sürekli ikilemler kuşkular içindeyim buraya yazdığım birkaç yazının altına insanların yorum yapması ve gercekten yardımcı olmak için yapmaları beni çok mutlu etti iyi insanların varlığına bir kez daha umut ettim. Eski mahalle yaşantısı komşuculuk gibi hissettim herkese çok teşekkür ederim ❤️