Kızlar merhaba, iki gündür bir kaç seye canım sıkkındı. 34+2deyiz..
Karnımda gerginlik hafif toplanmalar oluyor. Yaşayan var mı? Ben biraz pinpirikleniyorum galiba.. Tabi canımın sıkkın olmasınında sebebi olabilir diye düşündüm.. Ayaklarını falan hareket ettirdiğini hissederim normaldr ama bu
Gün özellikle toplanıyor gibi hissettim bir kaç defa