Minikkalp4167
25 di rahim boyu sonrasında kontrollerde 33 35 oldu.
İlk 1 ay yattım ev içinde sadece yemek lavabo duş için kalktım.Sadece doktor kontrollerim için çıktım dışarı. Sonrasında yataktan çıktım ama dinlendim eğilmeden kendimi yormadan bazı ev işlerimi yaptım. Ağır kaldırmadım hiç hala da kaldırmıyorum:) Okudukça araştırdıkça çok kötü oldum baktım olmuyor.Bol bol dua ettim ve kendi psikolojimi bozan hiç bi olumsuzu görmedim. Doktorumu değiştirdim sürekli olumsuz konuşuyordu ona kalırsa 28i bile göremeyecektim. Çok iyi doktor bulmanız lazım. Moral çok önemli . Ben mutlu oldukça o da mutlu olucaktı. Çok zor yollardan geçtik biz de ama hep sonunda ona kavuşmayı hayal ettim Allah hiç birimizin kucağını boş bırakmasın benimde🙏🏻 Sağlıkla doğsun oğlum 🧿 Şuan tek dileğim o🙏🏻