Bende 37+5 te perşembe günü doğum yaptım bebeğimi solunum sıkıntısı ile birde enfeksiyon şikayeti ile yoğun bakıma aldılar dört gün oldu kendi acılarımı ağrılarımı unuttum aklım yüreğim hep onda sadece süt sağıyorum yolluyorum emzirmek te yok daha rabbim hicbir annenin emeğini boşa götürmesin kucağımızı boş koymasın..🤲🤲