Canan_3547 Kızlar 25 haftalik hamileyim belim hamileligimin basindan beri cok ağryor ama artik harket edemyorum donerken yurken cok zorlanyorum cok kiloda almadim neden boyle olyor sizdede boylemiii ??
Grhn Canan_3547 32 haftalık olduk yeni yeni başlıyor oda çok iş yaparsam ağrım oluyor. Sizin erken başlamış gibi fazla oluyorsa bel fıtığı olabilir doktora gidin
Ilknur_emin Canan_3547 bebekten kaynaklanıyor bende. Bel ağrısı yeni başladı gerçekten çok zor insan yattığı yatağa bile.sigamiyor resmen ama sende erken başlamış.sanki. Bende geçen hafta başladı 30 da
Seda_123 Canan_3547 Sizinki erken başlamış benim 32 den sonra sırtım ağrımaya başladı 34+3 oldum ağırlaştım iyice
duygusm Canan_3547 Ağırlık merkezi öne doğru gittikçe bele binen yük artıyor. Önceden bir sıkıntınız var mıydı bilemiyorum tabi ama muhtemelen bel ve sırt kaslarınız yeterince güçlü değildir. Doktorunuza danışarak bel-sırt güçlendirecek hamile egzersizleri yapmanız iyi olur.
Canan_3547 Ilknur_emin Grhn teskurler kızlar evet çok erken başladı hemde cok şidetli salı gunu gidcem doktora kzlar sağolun :)
Canan_3547 duygusm teskur ederim canim bi sorun yoktu ama hamile kalinca ağrlarım başladı artik harket edemicek noktaya geldim
Sumeyradem_06 Canan_3547 bende 29 haftalığım öyle zorlandığım bişey olmadı ama 2 gündür genital bölgem yürürken acıyor. Biraz arastırdım bebek büyüdüğü için baskı yapabilirmiş 🤦♀️ batma ve ağrı oluyor bende anlamadm kontrole gittigimde kesinlikle soracagm.