Berivan21- Arkadaşlar 25 haftalık hamileyim ama şu son 3 gündür bebeğimin hareketlerinde azalma var ve korkuyorum normal mi sizce 😔
tgbasltan Berivan21- o haftalarda azalıyor canım bende yasamıstım baktım o haftalarda herkes azalma var dıyor bende sakinlemiştim
FulyAtik Berivan21- saymaniz gerekir en az 10 olmali sola dönüp yatin hareket ediyorsa yada cikolata gibi bisey yeyin hareket ediyorsa sorun yok
Berivan21- @tgbasltan şükür bi skmtı yok normalmiş gerçektende azalıyomuş hareketleri Rabbim sağlıkla ve hayırla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canm ☺️