Haticee46 6 haftalık hamileyim ve çok iştahsızım. Çevrem kafamı çok bulandırıyor çocuğuna bişi olacak tarzı şeyler söylüyorlar, ama yiğemiyorum ne yapabilrim?
canimoglum53 Haticee46 hic kafan karismasin. Ilk 4 ay tuzlu cubuk ve su ile beslendim. Baska birsey agzima suremedim. 7 kilo verdim. Sonrasinda zaten toparliyorsun. Hic bitmeyecek saniyorsun ama bitiyor. 39.haftama geldim bebisim tosun gibi masallah😊
Kuboos_00 Haticee46 canım bu haftalarda normal iştahsızlık bendede vardı sonradan yavaş yavaş düzelir kilo almaya başlarsın hatta
Alparslnbuss Haticee46 10. Haftadan sonra senden beslenerek kaldı ki o zaman bile minnacık senin yediğin şuan yeter ona önemli olan 2.trimestir hatta 3. Trimestir
Alparslnbuss Haticee46 hem ben 3 ay kraker leblebi ile beslendim 8 kilo verdim 3.trimestir den sonra kilo aldım 3145 gram da doğdu
Haticee46 Kuboos_00 canimoglum53 aşırı tedirgin oluyorum çevrem çok sıkıştırıyor çok rahatladım bunu duyduğumu ☺️
Slnbsr Haticee46 hiç bişecik olmaz. Kulağını kapat çok bilmişlere ilk 3 ay senin depondan besleniyo, kafanı takma hem kilo da almazsın. 3 aydan sonra önemli. Şu anda demekki vücudun istemiyo bir şey rahat ol