Mmeltem cnm sana tavsiyem unut aklından çıkar kafanı rahat tut stres olursan tutıunmuyor bebek mümkünse birşeylerle uğraş test gününe kadar. Bugün bunu hissettim 3.gün bunu hissettim dersen stres olursn. Heyecenlanıyor insan aklısın o evreye şahit oluyorsn ama kendini dinleme mümkğn oldğnca. Ben hiç ağrı falan hissetmedm yada ara ara olmştı üzerinde durmadm hatırlamıyorm. Tek hatırladğm test yapmadan birkaç gün öncesi adet olacakmşm gb karın ağrımdı ddm tutmadı heralde bugün yarın adet olacağm die bekledim. 12. Gün öylesine test yaptm ama adet olacağmdan emindim öylesine ypmştm. Testte hiç bile çıkmadı kendimi teyit etmş oldm ddm. Hem biraz üzüldm hemde hayırlısı ddm. Aradan 4-5 saat sonra testi çöpten alıp bi bakayım ddm ve silik çizgiyi gördm. Yine heralde iğnenin etkisi geçmemiş ddim yine umutlanmadm çok. Ertesi gün erken gebelik testi aldm onda da yine bikaç saat sonra silik çizgiyi gördm hala tutmadığını düşünüyordm ki birkaç kişi kan ver dediler onun üzerine kan verdm ve güzel haberi aldm. Yani uzun uzun anlatmamın sebebi beklentisiz olmak önemli.