Esrabirdal54 Arkadaşlar merhaba diofol folik asit kullanan var mı .ve yan etki yaşayan yada nasıl etki gösterdi bana yardımcı olur musunuz. Ben sürekli uyuyorum 17 haftama başladım.
Sevda41 Esrabirdal54 takviye edici gıda olduğu için öyle bir yan etkisi olamaz ben hamile kalmadan öncede kullandım uyku isteği hamilelikten geliyordur
Minikmucizem_ Esrabirdal54 12. Haftaya kadar kullanfim 12. Haftada biraktirdi doktorum. Hic bi yan etkisi olmadi hatta hamile kalmadan 3 ay onceden kullanmaya baslamistim ben
elfkahramann Diofol bir ilaç değil takviye canım o nedenle ilaç gibi belirgin yan etkisi olmaz bende sabahları olan yorgunluğumu almıştı onun dışında bişeyi olmadı bende