Gmzgamzeb Merhabalar.. Doğum sonrası korse kullananlar var mı ? Nereye baksam yamune korse çıkıyor ve oldukça Yüksek fiyat başka marka bilgisi ve kullanmışlığı olan var mı ?
Zade Gmzgamzeb Ben embadan aldım .. Bir Dr hanım bu markayı söyledi diye aldım daha kullanadım ama yanında toparlayıcı tayt ve sütyen göndermişler 175 TL fiyatı da
edward Gmzgamzeb maalesef ki yamuna en iyisi bende aldım ilk doğumda göbek kaldı ikinci öyle olmasın diye paraya kıyıp aldım 🙃
Hyrydnc42 Gmzgamzeb bende emba korse var isterseniz. Bende incelme oldu büyük geliyor artık bi küçük bedenini alacam. 2 hafta kullandım sadece satmayı düşünüyorum
Eliff8 Gmzgamzeb ben owli doğum sonrası korse aldım henüz kullanmadım ama güzel kaliteli görünüyor. 100 liraya almıştım
Mrlyldrmmm İnstagramda misbelts korse var 39 tl ben ondan alicam sonuçta hepsi aynı ise yatıyor eskiden kadınlar tülbentle sariyomuş karnini😂
Gmzgamzeb Hyrydnc42 henüz Doğum yapmadım durum ne olur bilmiyorum o yüzden sonrasında karar vereceğim teşekkür ederim ☺️